20 Nisan 2008 Pazar

Vodafone ' Ara Beni ' Servisi

Çoğu insanın hiç de hoş görünmeyen geyikler yüzünden reklamlarını izlemediği Vodafone, mantıksız olan Geyikli Kampanya’nın ardından güzel bir servise imza attı. Artık Vodafone aboneleri hiç kontörleri kalmasa bile ücretsiz olarak ulaşmak istedikleri kişilere Vodafone Beni Ara mesajı gönderebilecekler.

Nasıl kullanacağım?
Cep telefonunuzun ekranında *149*054XXXXXXXX# tuşlamasını yaparak servisi kullanabilirsiniz. Vodafone Beni Ara mesajlarını almak istemiyorsanız cep telefonunuzun ekranında *149*0# tuşlayıp arama tuşuna basarak Vodafone Beni Ara mesajını bloklayabilirsiniz. Tekrar açmak için cep telefonunuzun ekranında *149*1# tuşlayıp arama tuşuna basarak bloklamış olduğunuz Vodafone Beni Ara mesaj alımını yeniden aktif duruma getirebilirsiniz.