9 Nisan 2008 Çarşamba

Vodafone'dan Beni Ara Servisi

Mobil iletişim sektörüne kazandırdığı ürünlerle abonelerinin hayatını kolaylaştıran Vodafone’un, kontörlü hat sahiplerine yönelik olarak hizmete soktuğu “Vodafone Beni Ara” servisi sayesinde aboneler, hiç kontörleri kalmasa bile ulaşmak istedikleri kişilere ücretsiz olarak “Vodafone Beni Ara” mesajı yollayabiliyor.

İlk “Vodafone Beni Ara” mesajını gönderdikleri andan itibaren 20 gün boyunca bu servisten faydalanabilen Vodafone’lular günde 5 mesaj gönderebiliyor. Aboneler, ücretsiz olarak gönderilen “Vodafone Beni Ara” mesajlarının karşı tarafa ulaşıp ulaşmadığını ise cep telefonlarına gelen raporla öğreniyorlar. Vodafone Beni Ara’dan yararlanma süresinin bitimi, 20. günün dolmasına 36 saat kala yine bir uyarı mesajıyla haber veriliyor.

“Vodafone Beni Ara” mesajı göndermek isteyen dünyanın her yerindeki Vodafone Türkiye abonelerinin tek yapması gereken *149*ı tuşladıktan sonra kendilerini geri aramasını istedikleri kişinin telefon numarasını girip # tuşuna basmak.

“Vodafone Beni Ara" mesajı almak istemeyen aboneler ise *149*0#’yi tuşlayarak bu servisten gelen mesajları engelleyebiliyorlar. *149*1# tuşladıklarında ise cep telefonları tekrar Vodafone Beni Ara mesajlarına açık hale geliyor.